بصیرت سیاسی

دشمن با “زن، زندگی، آزادی” می خواهد زن ایرانی لباس حشمت را کنار بگذارد

🔻حجت الاسلام سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل:

🔸این روزها حدود دویست کانال خارجی و هزاران سایت اینترنتی و همه کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا برای ملت ما خیرخواه شده‌اند و همه یک دست و با تمام توان و با کارشناسان خود، ملت ما را دعوت می‌کنند که امنیت کشور خود را بهم بریزید! من از ملت بزرگ ایران چند سوال دارم؛ 

🔸آیا در سابقه کشورهایی که این کانال‌ها را حمایت مالی می‌کنند یک نقطه حمایت و خیرخواهی برای ملت ایران می‌بینید؟ تا خیرخواهی امروز را از آنها قبول کنیم. به‌هم ریختن امنیت ایران چه نفعی برای آنها دارد که اینگونه با حرص و ولع آن را دنبال می‌کنند؟ در کل دنیا در کشورهای مختلف حوادث وحشتناکی رخ می‌دهد، چرا آنجا این حساسیت و سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد؟ چطور شده که این کشورها میلیاردها دلار به نفع ملت ایران در کانال‌ها صرف می‌کنند؟

🔸این هفته پلیس اسرائیل ۵ زن و دختر فلسطینی را عریان کرده و سگ‌های پلیس را برای گاز گرفتن بدن عریان آنها به جان آنها انداخت و از آنها فیلمبرداری کرد، آیا جرمی مانده که اسرائیل مرتکب آن نشده باشد؟ نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق زن را دارند چرا اینجا حرفی نمی‌زنند؟!

🔸از سکوت سردمداران غربی در برابر جنایت پلیس اسرائیل علیه زنان فلسطینی معلوم می‌شود شعار “زن زندگی آزادی” از طرف کانال‌های معاند و کشورهای مخالف به هیچ وجه برای احیای حقوق زن نیست بلکه یک شعار کاملاً سیاسی است و دشمن می خواهد زن ایرانی لباس حشمت را کنار بگذارد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.