موضوع: "پیام رهبری"

پیام رهبری

/ رهبر انقلاب در دیدار مداحان: دشمنان حقیقت و دین خدا، تازه بوجود نیامده‌اند و از آغاز، حضور و صف آرایی داشتند. امروز هم، همان هست و بعد از این هم خواهد بود/ پرچمی که در آسیا، اروپا و آمریکا در مقابل انقلاب ایستاده، همان پرچم است. نترسید و دچار اشتباه نشوید. خدا باشماست/ هرکس به وعده الهی باور ندارد، به این 40سال نگاه کند که دشمنان هرکار توانستند کردند. بعد از 40سال آنها ضعیفتر و ما قویتریم.

پیام رهبری

/ فرمانده کل قوا، صبح امروزجمعه نوزدهم بهمن در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش: آمریکا مظهر شرارت است/ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو. یعنی مرگ بر سرمداران آمریکا که در این دوره این افراد هستند. مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شما عده معدودی که این کشور را اداره میکنید؛ ما با ملت آمریکا کاری نداریم. ثانیاً تا وقتی آمریکا خباثت و رذالت دارد، این مرگ بر آمریکا از دهان ملت ایران نخواهد افتاد.

پیام رهبری


امروز اگر روحانیت در قبال حکومت، بی‌اعتنا و بی‌مبالات باشد، هم خودش ضایع خواهد شد و هم حکومت اسلامی تضعیف میشود. ۱۳۷۴/۰۹/۱۶

✅آیت‌الله خامنه‌ای، طلاب و روحانیون

پیام رهبری

1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و محققان پژوهشکده شناختی: شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد و یا متوقف شود/ اگر اندکی از کاروان حرکت علمی دنیا عقب بمانیم، دیگر به این کاروان و قله های علمی نخواهیم رسید/ دانشمندان و محققان و مراکز علمی و پژوهشی برای ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور، با توکل به خدا، از جان مایه بگذارند و شب و روز نشناسند و مسئولان، بویژه دولت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

پیام رهبری

رهبر انقلاب در پیامی حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند:

سقوط هواپیمای حامل کارکنان خدوم نیروی هوایی ارتش و جان باختن آن عزیزان و دیگر سرنشینان آن پرواز را به خانواده های داغدیده و به خانواده بزرگ ارتش و نیروی هوایی تسلیت میگویم/ لازم است مسئولان ذیربط با بررسی کامل این حادثه اندوهبار، نقاط ضعف و خلأها و خطاهای احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند.

1 2